I. Pentru o buna inter-relatie client engagement – reputatia companiei. De ce? Globalizarea a creat competiție, iar competiția poate afecta stabilitatea afacerii. Astfel, o companie care se comporta responsabil social are și va atrage potențiali clineți.
 
II. Ariile în care activam sunt diverse:
  • Educatie (In prezent, Romania se confrunta cu o nevoie crescuta de educatie in mai multe domenii precum sanatate, mediu, cultura.  Asociatia CSR Nest dezvolta proiecte de educatie pentru companii in domeniile mentionate, pornind de la nevoile reale ale societatii, imbinate cu directiile strategice implicare responsabila in societate ale companiilor.),
  • Dezvoltare comunitara (Asociatia CSR Nest poate dezvolta proiecte de dezvoltare comunitara, menite sa aduca schimbari pozitive in viata comunitatii prin stimularea initiativei individuale si colective),
  • Social (Prin reteaua de parteneri locali cu care lucram, putem dezvolta si implementa proiecte sociale la nivel national, menite sa vina in intampinarea unor nevoi reale ale comunitatilor precum: donatii in bunuri si alimente, voluntariat pentru sprijinirea unor cauze sociale, dezvoltarea de proiecte de reintegrare sociala a unor grupuri de persoane provenind din medii dezavantajate sau vulnerabile etc.),
  • Mediu (Asociatia CSR Nest poate dezvolta proiecte de mediu integrate – de la educatie privind un comportament responsabil fata de mediul inconjurator si utilizarea responsabila a resurselor naturale pana la asigurarea, in parteneriat cu organizatii de transfer de responsabilitate (OTR), preluarii tuturor obligatiilor de mediu privind gestionarea ambalajelor introduse pe piata din Romania).
III. Se va crea un mediu dezirabil atat in societate, cat si in compania dumneavoastra. Angajatii care sunt imlicati in activitati civice devin mai motivati si isi vor realiza munca intr-un mod activ si consimtit.
 
IV. CSR Nest are implicare si in Workpackage 4 – scriere de articole, advocacy statement, cercetări etc. privind munca si proiectele realizate de noi in domeniul responsabilității sociale.